התאלמנה לפני חודשים ספורים, ונהרגה בתאונה בדרך לביתר

    נהגת אחד מכלי הרכב נהרגה במקום כתוצאה מאופי הפציעה הקשה ממנה סבלה
    בנצי לייזרוביץ 5 Comment on התאלמנה לפני חודשים ספורים, ונהרגה בתאונה בדרך לביתר

    תושבת ביתר שחזרה במוצאי החג לביתה, נהרגה בהתנגשות חזיתית בכביש עוקף חוסאן • ההרוגה ובעלה שנפטר לפני כמה חודשים, לא זכו להותיר אחרים פרי בטן • תהא נשמתם צרורה בצרור החיים

    נהגת אחד מכלי הרכב נהרגה במקום כתוצאה מאופי הפציעה הקשה ממנה סבלה
    17:59
    10.05.24
    קובי פינקלר No Comments on קורע לב: ארבעה לוחמים נפלו בצפון הרצועה, אחרים נפצעו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    תאונה קשה אירעה אמש בכביש עוקף חוסאן. הדסה גידה, אשה חרדית כבת 65, נהרגה כתוצאה מהתנגשות חזיתית בין רכבה לרכב ישראלי שנסע מהנתיב שכנגד. הדסה ז"ל התאלמנה מבעלה לפני מספר חודשים, ושניהם לא זכו להותיר אחריהם פרי בטן.

    במד"א הסבירו כי מדובר בתאונה עם מעורבות 3 כלי רכב, ופאראמדיקים של מד"א קובעים את מותה של אשה כבת 40 שהייתה לכודה ברכב ונהרגה במקום. חובשים ופאראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבית החולים שערי צדק והדסה עין כרם 3 פצועים, בהם: 2 במצב בינוני, אשה כבת 60 עם פגיעת חזה וראש (לע"כ) וצעיר כבן 19 עם פג' גפיים (לשע"צ) ובנוסף 1 קל גבר כבן 50 (לשע"צ), 4 ילדים מרכב שלישי נבדקו ולא נזקקו לטיפול.

    יוסי רייניץ סגן ראש סניף איחוד הצלה ביתר מסר: "כשהגעתי למקום נתקלתי בזירה קשה של תאונה עם מעורבות שלושה כלי רכב. נהגת אחד מכלי הרכב נהרגה במקום כתוצאה מאופי הפציעה הקשה ממנה סבלה. כמו כן הענקנו טיפול רפואי בזירה לנהג רכב שנפצע בינוני ומספר נפגעים קל מכלי הרכב הנוספים שמעורבים בתאונה. הנפגעים פונו ע"י מד"א לבתי החולים בירושלים. צוותי זק"א מביתר עילית פעלו בזירה לטיפול בגופת ההרוגה"

    מחקירה ראשונית של המשטרה עולה כי מדובר בסטייה מנתיב של אחד הרכבים. טרם נקבע הסיבה לסטייה, והנושא הועבר לבדיקת בוחני תנועה.



    5 תגובות

    מיין תגובות
    1. 4

      ה' ישמור שלא נדע מצרות

    2. 1

      הכרתי את הדסה, ורק היום נודע לי דבר האסון.
      הדסה עברה לפני שנים רבות תאונה קשה ויצאה ממנה.
      לא האמנתי למשמע אזני.
      היתה אשה מיוחדת במינה – לב רחב ורבת כשרון.
      ת.נ.צ.ב.ה